Gwarancja produktu
Każdy produkt oferowany przez Jula podlega gwarancji.
Informację o okresie gwarancji produktu, znajdziesz na stronie internetowej w zakładce "Specyfikacja".
W przypadku produktów naszych marek własnych, szczegółowe warunki gwarancji znajdziesz Tutaj.
W przypadku produktów, których nie mamy już w ofercie i nie są widoczne na stronie internetowej, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
- Gwarancji nie podlegają uszkodzenia eksploatacyjne produktu wynikające z naturalnego zużycia części, do których należą m.in.: szczotki węglowe, wiertła, tarcze, świece, żarówki, pasy klinowe, filtry, dysze, łożyska, pierścienie tłoka, elementy układu tnącego, noże, frezy itd.
- Firma Jula udziela gwarancji na uszkodzenia będące skutkiem wad materiałowych lub produkcyjnych. Gwarancja, co do zasady, obejmuje bezpłatne usuwanie usterek bądź wymianę produktu na nowy
- Niektóre produkty marek własnych oferowane przez firmę Jula, w przypadku ich zastosowania do celów komercyjnych, mają skrócony okres gwarancji
-
Gwarancja jest oferowana dodatkowo i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów obowiązującego prawa